måndag

ja denna dag har vi färgat garn igen, men nu med syntetfärger :P mitt blev jäääätte fint! sen så delade vi upp dom andra garnerna jag fick ett av dom jag ville ha sen byte jag med en annan tjej så hon tog mitt blåa och jag fick ett som passar bra ihop med det andra och sen så resten jag fick gav jag till min roommmiiie eftersom hon hade liknade färger och jag behövde inte dom alls :P men mina färger passar jätte bra med den jag färgade :D
imorgon ska vi färga bomull alltså tyg, känns lite tråkigt eftersom det blir så mycket vänta meeen jag har ju min stickning :P jag och emmy var duktig och gick ner på kvällsfikat och umgicks med med lite av resten av klassen :P
nu ska jag fortsätta sticka och se på oc innan jag sover :P
cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0