torsdag

jaha här sitter man nu, allt är nästan färdig städat och jag tror jag har typ packat färdigt, imorgon har vi julavslutning vi börjar kvart över 8 och vi får ingen frukost som vanligt utan efter avslutningen ska vi få gröt tror ja de va, börjar undra vad våran idiot till rektor har planerat för att jävlas med oss så mycket som möjligt imorgon... men iaf efter vi ätit ska jag åka in till sthlm och sova där tills lördag och då blir det ett tidigt tåg till sundsvall och äta mat med min älskade storebror sen blire bussen hem till övik!! då blir det nog utgång på kvällen med min käraste karin! :D
så hemskt det var idag alltså, min sylärare hjälpte mej med mina byxor och när jag stog där och hon nålade och så svimmade jag, så hemskt! sen så fick jag inte göra nå mer för malin och ville att jag bara skulle sitta och ta det lugnt, resten av dagen när hon såg mej frågade hon hela tin om jag mådde bra... kände mej som om jag var tillbaka på kroksta skolan och började spy på skolan :)

känns så skönt att få kommer hem i tre veckor! saknar verkligen alla hemma nu!!
nu ska jag packa och städa det sista sen sova! :)
cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0