...

jag känner hur dålig jag är på att skriva här... men iaf i fredags hade jag tänkt gå på stan och klippa mej och så men då fick jag jobba isf.. och på det jobbet finns det många fina killar att titta på det gillas haha :D men jag kör på se men inte röra :P för killar är för jobbigt helst när jag förmodligen ska flytta sen :P som tur gör det mej inget..

jag var duktig och släckte lampan jag hade bara en tänd så ^^ tända ljus ist och det är så mysigt! vi får se om jag vill tända den igen ens :)

funderar på att åka till storebror nästa helg, har pratat med han om det och han tycker det låter bra så :) sen får vi se hur länge jag blir där :)

jaja ska mysa och se på film nu ;)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0