hejhopp!

nu var det väldigtlänge sen jag skrev sist.. hehe jag har inte haft lust att skriva om jag ska vara helt ärlig :)
ja så nu sitter jag här i sthlm och gör faktiskt inte mycket alls tänkte lägga upp lite bilder men insåg att jag inte knapptså mycket kort på slutet men dom två bilder jag tänkte läggaupp går inte just nu eftersom mitt internet är jätte dåligt idag :)
efter att ha sett två väldigt speciella filmer såhar jag insett vad jag mest är rädd för, för typ mer än ett års sen såg jag "raise your voice" och grinade genom nästan hela filmen, den handlar om en tjej som är med i en bilolycka med sin storebror som dör. och fortfaraande när jag ser den grinar jag för jag vet inte hur jag skulle klara mej utan min bror och vill aldrig förlora honom!!!
den andra filmen är "a little bit of heaven" där en tjej som träffar en massa killar men aldrig någon hon vill vara tillsammans med och sen är hon tvungen att gå till läkarn och får reda på att hon har canser och efter att några läkare gjort sitt bästa för att stoppa cansern så inser hon att hon ärkär i denförsta läkaren ochdom blir tillsammans men tyvärr kan dominte stoppa cansern. hon och läkarn är verkligen kära i varann men det finns inget somkan stoppa att hon håller på att dö änhur stark deras kärlek är tillvarann ochislutet dör hon. jag är så rädd att när jag väl hittar den "rätta" att han kommer döifrånmej! så på ennivå vill jag inte hitta han!!
nej nu har jag öppnat mej nog mycket för denna gång...
cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0