onsdag

jahaja jag är väldigt lat på det där med uppdatering just nu känner jag ^^ men iaf nu håller vi på att fixa för vävningen allt som behövs gör, eftersom det är första gången så tar allt lite längre tid idag sa ylva att vi inte kommer börja väva förän nästa vecka jag tror hela klassen dog lite då :P men vi fortsätter och fixa allt imorgon sen åker jag in till stan och sover hos en kompis till fredagen när vi ska på nån utställning och sen åker jag och emmy tillbaka till skolan för att ha en hel helg tillsammans på skolan ;) haha nejmen vi ska färga lite garn och så hade vi tänkt :)
men nu ska jag mysa med mej själv lite och fixa för morgondagen :)
cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0